Dag 56 en 57 - Reisverslag uit Galle, Sri Lanka van Marlijn Magendans - WaarBenJij.nu Dag 56 en 57 - Reisverslag uit Galle, Sri Lanka van Marlijn Magendans - WaarBenJij.nu

Dag 56 en 57

Blijf op de hoogte en volg Marlijn

05 Maart 2018 | Sri Lanka, Galle

Op de zaterdagmorgen ben ik naar het strand geweest. Jungle Beach. Hier waren Katrine en een ander Frans meisje en een Australische meisje ook. Ik heb een poosje met hun gepraat en genoten van de zon. Daarna ben ik gaan lopen naar Unawatuna. Ik was van plan daar te lunchen en naar nog wat winkeltjes te gaan.

Onderweg kwam ik een nl jongen tegen met wie ik een heel stuk heb gelopen. Hij was er net 3 dagen en ik ga over 3 dagen alweer. Wel grappig, hij zag een beest open en was daar wat verbaasd over en ik keek er al niet meer van op.

In Unawatuna heb ik met Matias geluncht. Ik had weer een heerlijke lasagne, wat meer een pasta met veel kaassaus is. Daarna begon het te regenen en zijn we onder de parasol blijven zitten totdat het over was. Ik ben langs de winkeltjes gaan lopen en hier en daar wat dingetjes gekocht. Daarna wou ik graag een massage nemen voor de laatste keer maar helaas hadden ze geen tijd meer voor mij. Toen ben ik maar naar huis gegaan.

---------------

Vanmorgen stuurde Matias mij een berichtje of ik zin had mee naar Mirissa te gaan. Wat uiteindelijk Hikkaduwa is geworden. We zijn met de scooter gegaan en hebben meerdere keren enge momenten gehad. Zoals een auto die op onze rijbaan reed om een bus in te halen maar ons bijna aanreed en nog een paar van dat soort dingen.

In Hikkaduwa heb ik bijna de hele dag op een bedje gelegen in de schaduw want ik was de dag ervoor al een beetje verbrand. We hebben er geluncht en een keer de straat op geweest om een ijsje te halen. Ik ben ook een keer de zee in gegaan om te zwemmen maar verdronk bijna. Er waren hele sterke golven die mij tegen de grond sloegen. Toen ben ik er gauw weer uitgegaan. Dat deed best pijn.

Aan het einde van de dag even gewacht tot de regen stopte maar uiteindelijk toch maar gaan rijden. Thuis heb ik vast wat spullen in mijn koffer gedaan en mijn spullen voor morgenavond klaargelegd. Nog een dagje en dan is het voorbij.

  • 05 Maart 2018 - 19:28

    Marina:

    Jammer dat het er weer bijna opzit. Je verhalen waren altijd leuk om te lezen. Maar alvast een fijne laatste dag en een veilige terugreis gewenst. Tot straks in Nederland.

  • 05 Maart 2018 - 20:06

    Judith (badmuts):

    Goede reis terug Marlijn! Zien je vast snel weer met zwemmen!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marlijn

Actief sinds 19 Dec. 2011
Verslag gelezen: 350
Totaal aantal bezoekers 47574

Voorgaande reizen:

07 April 2022 - 28 April 2022

Huwelijksreis Sri Lanka

06 Januari 2018 - 06 Maart 2018

Tripje naar Sri Lanka

07 Januari 2012 - 31 Mei 2012

Mijn buitenlandse stage

Landen bezocht: