29-01-2012 - Reisverslag uit Palermo, Italië van Marlijn Magendans - WaarBenJij.nu 29-01-2012 - Reisverslag uit Palermo, Italië van Marlijn Magendans - WaarBenJij.nu

29-01-2012

Door: marlijnmagendans

Blijf op de hoogte en volg Marlijn

29 Januari 2012 | Italië, Palermo

Bedankt voor alle leuke reacties steeds! Ik reageer misschien niet maar ik vind het heel erg leuk om ze te lezen!

Zaterdag na dat ik het verslag had geschreven zijn we een grote schoonmaak begonnen. Ik die dus boven sliep, heb al mijn spullen in mijn koffer gepakt en naar beneden gebracht. Manon die was al iets sneller en had alles al klaar staan.
We hebben geruild van bed omdat zij ook graag eens in het grote bed wil slapen :P meteen hebben we de bedden maar even verschoond. Is wel zo fris.
Manons moeder zou eerst op het centraal station komen omdat ze met de bus vanaf het vliegveld kwam.
Zij komt voor 4 dagen hiereen en slaapt nu met Manon in een ander appartement van de Nederlandse vrouw.
Maar de Nederlandse vrouw die ook voor een week na Nederland was geweest die smste dat ze rond kwart over 1 bij haar thuis zouden zijn.
Ze hadden elkaar op het vliegveld gevonden en zijn samen naar haar huis gereden. Wij zijn daar na toe gegaan en hebben Manons moeder daarna ons appartement laten zien.
Vanuit daar zijn Manon en haar moeder na de markt gegaan en daarna na de supermarkt. Even boodschappen voor ons doen en voor het avond eten. (Volgens Manon kregen we dan weer eens een fatsoenlijke maaltijd ;) zijn die van mij dat dan niet?)
Een paar uurtjes later zijn Marina en ik naar hun appartementje gegaan en zijn daar aan tafel aangeschoven. We hebben een lekkere maaltijd met vlees, aardappels en wortels gehad.

Vandaag had ik de wekker gezet om Marina te pesten :) ze vond het helemaal leuk toen ik de balkon deuren openzette om kwart voor 10.
We zijn naar een markt gegaan die maar heel eventjes lopen was, dit was een rommel markt waar ze echt heel veel rommel verkochten.
Op deze markt zou je zo kunnen verdwalen, zo veel straten waar ze gwoon op de grond de rommel hadden neergegooid en waar je zelf maar tussen moest gaan zoeken.
Dit was een mooi moment om een cadeau voor Manon haar verjaardag uit te zoeken. We zijn veel aangekeken deze dag en ook heel veel aangesproken.
Met negeren kom je een heel eind, dan laten ze je tenminste gaan.
Nu gaan we een planning maken wanneer we welke opdrachten willen gaan uitvoeren, goed bezig zijn!
Hier hoort natuurlijk wel een zak lekkere koekjes en drinken bij.

Op stage hebben we ook een paar leuke foto's gemaakt, we hebben gevraagd aan Rosita of dat mocht. Ze zei dat de ouders daar voor hadden getekend, dus dat het mocht. Veel mensen die daar komen maken ook foto's en plaatsen die op internet dus mogen wij dat vast ook. Ook hebben we leuke filmpjes gemaakt om een leuke indruk vast te kunnen leggen.

• 29 Januari 2012 - 13:02

Paulien:

Dat meisje kan zo bij Euterpe! Haha!

• 29 Januari 2012 - 19:51

Loes:

Aaaaaaaaaaaaaah Marlijn, wat een poeoeoeoepie....wat een leuke kindjes! En wat zitten ze vertrouwd bij je! Daar hoef je elkaar niet voor te verstaan, he?Ze heeft inderdaad een saxofoon in dr hand, was me nog helemaal niet opgevallen. leukkk dat de moeder van Manon er is, zeker ivm haar verjaardag, Jij houdt t nog tegoed...jouw mams komt nog....we missen je wel, hoor. maar je houdt je goed!!! Superrrr! Liefs van ons allemaal, groetjes, De janssens xxx

• 30 Januari 2012 - 14:06

Cindy:

Ahhh cute die foto's!!
    Hahahha Manon krijgt rommel voor haar verjaardag!! XD...
    Have funnnnn.x

• 31 Januari 2012 - 22:52

Nina Vaccaro:

De verhalen worden steeds kleurrijker! En wat voor leuke kindjes!