10-02-2012 - Reisverslag uit Palermo, Italië van Marlijn Magendans - WaarBenJij.nu 10-02-2012 - Reisverslag uit Palermo, Italië van Marlijn Magendans - WaarBenJij.nu

10-02-2012

Door: marlijnmagendans

Blijf op de hoogte en volg Marlijn

10 Februari 2012 | Italië, Palermo

Noooo, kijk onze weerberichten eens! (foto) Het is niet eerlijk! Ik wil schaatsen en geen regen/onweer.

En Marina is ziek :( Ze is vandaag ook maar niet na stage gegaan. Had ze goed ook, het was weer eens zo koud op stage. De apparaten die zo af en toe eens warme lucht kunnen blazen hadden het weer begeven. Ik moest vandaag om 11 uur beginnen. Er was wel veel te doen op stage, ik mocht weer verschonen. Toen ik daar mee bezig was moest ik met de kinderen naar de babygroep gaan en daar verder gaan. Bleek dat ze de apparaten lieten nakijken. Het duurde even en wij hebben lekker gespeeld in het kleine hokje van de baby's, waar het wel lekker warm was. Hier heeft het apparaat het al die tijd wel gedaan. Toen we weer terug gingen deden daar de apparaten het ook weer. De laatste paar uurtjes waren ook wel gezellig, ik ben meteen na stage weer terug gegaan om de zieke Marina weer te vergezellen. Die zat al op mij te wachten, dat je iemand al een dag kan missen als je al zo lang bij elkaar op de lip zit XD

Net even GTST gekeken, we zijn trouwe kijkers :D en wachten tot het tijd is om te gaan slapen. Slaap lekker!

  • 11 Februari 2012 - 07:17

    Pa:

    hier is het veel te koud
    had van de week 25 gr onder nul
    dus ruilen

  • 11 Februari 2012 - 09:34

    Cin:

    wacht maar tot het bij jullie mooi weer is en het bij ons nog steeds regent of sneeuwt. Dus niet klagen.. het komt goed hahah. xx

  • 11 Februari 2012 - 12:57

    Wendy:

    Hoi Marlijn, Ik zag al op de tv de weerberichten. Ziet er inderdaad een beetje sombertjes uit bij jullie. Ik zal duimen voor jullie (en voor ons) dat het weer lekker warm weer wordt. Wat een schattige kindjes zijn daar zeg. Hoe gaat dat met de taal, ach een knuffel heeft ook geen woordjes nodig he?
    Groetjes, en blijf genieten van de heeeeerlijke italiaanse pizza's. (nee, ik ben niet jaloers).

  • 11 Februari 2012 - 15:06

    Nina Vaccaro:

    Zorg goed voor jezelf en voor elkaar, nu dat jullie met zijn tweeën zijn gebleven. We willen jullie in goede gezondheid terug. En op school heerst de griep, dus ook niet veel van de leuke dingen. De klas (3C) heeft afgelopen dinsdag veel naar jullie gevraagd en iedereen vindt zo stoer dat jullie alleen op de groep van buitenlandse kinderen durven te staan!

  • 13 Februari 2012 - 15:53

    Mayke:

    haha zul je zien dat wij hier straks lekker zitten te genieten van een zonnetje en dat jullie daar dan in de regen zitten!
    xxx

  • 14 Februari 2012 - 20:54

    Loesepoes:

    Heeeey Marlijn, ik laat niet altijd van me horen...maar volg wel je verslagen. Bel vaak mat mams(en op de koffie!) en dan missen we je wel, hoor...maar we zijn ook supertrots op je! Je houdt je hartstikke goed daar...de kindjes zitten al helemaal vertrouwd op je arm! Maakt niet uit dat je elkaars taal dan niet helemaal spreekt, he? Hoe gaat t met de taal? Lastig?...Heel veel liefs en we proberen binnenkort een keer met je te skypen vanuit huize Janssen...dikke kus, loes xxx

  • 14 Februari 2012 - 20:55

    Loesepoes:

    En wij hadden vandaag ook de hele dag regen...en gisteren...!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Italië, Palermo

Mijn buitenlandse stage

Recente Reisverslagen:

23 Mei 2012

23-05-2012

20 Mei 2012

20-05-2012

15 Mei 2012

15-05-2012

08 Mei 2012

8-05-2012

02 Mei 2012

2-05-2012
Marlijn

Actief sinds 19 Dec. 2011
Verslag gelezen: 256
Totaal aantal bezoekers 47759

Voorgaande reizen:

07 April 2022 - 28 April 2022

Huwelijksreis Sri Lanka

06 Januari 2018 - 06 Maart 2018

Tripje naar Sri Lanka

07 Januari 2012 - 31 Mei 2012

Mijn buitenlandse stage

Landen bezocht: