De 2de dag. - Reisverslag uit Palermo, Italië van Marlijn Magendans - WaarBenJij.nu De 2de dag. - Reisverslag uit Palermo, Italië van Marlijn Magendans - WaarBenJij.nu

De 2de dag.

Door: marlijnmagendans

Blijf op de hoogte en volg Marlijn

08 Januari 2012 | Italië, Palermo

We hadden gisteren avond op internet rondgekeken naar een bed & breakfast en we hadden er eentje gevonden. Deze bed & breakfast is van een nederlandse vrouw. We hadden contact met haar gezocht door haar netjes te mailen in het engels en kregen een nederlandse mail terug. Daarin stond dat ze graag contact met ons wou en ze vroeg of wij langs konden komen. We hadden een tijd met haar afgesproken.

We hebben opzich best goed geslapen, het matras waarop we sliepen was erg hard. Ik heb nu ook last van mijn schouders. Rond half 8 hadden we stemmen gehoord dus we dachten dat Rosita en haar vriend weg waren gegaan. Dus vroegen we ons al af of we wel ontbijt kregen. We besloten om de Mac te gaan opzoeken en daar te ontbijten maar toen we dat gevonden hadden was het al 12 uur :P daarna zijn we op zoek gegaan naar het b&b.

De vrouw heeft ons haar b&b laten zien en ons de mogelijkheden verteld. We hebben alles bekeken en hebben besloten dat we het willen. We krijgen vanavond een appartementje voor ons alleen! Daar zijn we heel blij mee :) We hebben daar dan een eigen keukentje met een 2 pits gastelletje. Een kamer met daarin 2 eenpersoonsbedden en een bank. In hetzelfde kamertje gaat een trap naar boven en daar ligt een 2 persoons matras. Achter het bed is nog een verhoging waar ook een eenpersoons matras op ligt. Dus we hebben meer ruimte dan waar we nu nog zijn. Ook hebben we nu een eigen badkamer die we met zn 3en kunnen delen.

Alleen hebben we daar nog geen internet, die vrouw wil nog een dealtje sluiten met een eigenaar van internet aan de overkant. We gaan nu zo onze spullen pakken en onze begeleidster (waar we nu bij sliepen) vertellen wat onze plannen zijn.
Ook nog even skypen met thuis natuurlijk. Wanneer we weer internet krijgen weten we nog niet.

• 08 Januari 2012 - 20:31

Tante Hermien:

Hoi MARLIJN,
    Leuk je reisverslag te lezen heel fijn dat jullie goed zijn aangekomen.
    Linda heeft mij deze site laten zien dus ik blijf op de hoogte heel leuk dat ik dit kan zien. We blijven je volgen.
    Liefs Linda en Tante Hermien.

• 08 Januari 2012 - 21:13

Loes:

heeeeeeeeeeeeey marlijn!

Jullie redden je prima daar, zo te zien....dat b en b klinkt goed. Leuk dat we je kunnen volgen....wel gek dat je zoooo ver weg bent. geniet ervan!!! Liefs van ons allemaal, Sam, Diede, Juul, Marco en Loes xxx

• 08 Januari 2012 - 21:44

Ronald:

Veel plezier met je nieuwe onderkomen...

• 09 Januari 2012 - 15:04

Cin.:

Goed bezig!!!
    Good Luck!
    liefs

• 09 Januari 2012 - 18:17

Jolanda:

Hoi Marlijn, wat dapper van jullie zeg!!! Goed voor jezelf zorgen dames. Succes ermee!!

• 09 Januari 2012 - 18:17

Jolanda: