05-02-2012 - Reisverslag uit Palermo, Italië van Marlijn Magendans - WaarBenJij.nu 05-02-2012 - Reisverslag uit Palermo, Italië van Marlijn Magendans - WaarBenJij.nu

05-02-2012

Door: marlijnmagendans

Blijf op de hoogte en volg Marlijn

05 Februari 2012 | Italië, Palermo

We zijn dit weekend toch niet uit gegaan, we hadden eerst afgesproken om half 10 maar op het laatste moment kregen we een berichtje dat ze om 11 uur kwamen. Manon was de laatste dagen al een beetje snotterig en we dachten dat doen we wel een ander weekend.
Ook heeft Manon ons verteld dat ze ons gaat verlaten :( Ze heeft erg veel last van heimwee en gaat terug naar huis.

Het eerste deel van de zaterdag was niet zo veel aan. We hebben uitgeslapen, vooral Marina dan :P Ik was er om 10 uur uit. Ik heb even gedweild, de was gedaan en de badkamer schoongemaakt. Hoewel dat hier niet veel helpt. Er is hier zo veel stof in huis dat het bijna geen zin heeft om schoon te maken. Nog geen 2 uur later lag er al weer stof op de wasbak. Ik heb me meteen daarna maar even gedoucht. Marina die nog steeds in haar pyjama op bed lag kwam er ook maar eens uit en heeft zich daarna ook maar gedoucht. We zijn bij de mac gaan eten en op de terug weg zijn we een leuk winkeltje ingeweest. Hier heeft Manon vast haar verjaardagscadeautje mogen uitzoeken. We hebben er die zaterdagavond een gezellige avond van gemaakt met een lekkere vette pizza en een film.

Deze ochtend had ik weer eens de wekker gezet. Manon wou nog graag de markt zien waar Marina en ik vorige week heen zijn geweest. Marina had niet zo veel zin om op te staan, maar uiteindelijk ging ze ook mee. We hebben weer over de markt gelopen, dit keer was er niet zo veel aan. Het was dezelfde rommel als de vorige keer, dus Marina en ik waren al heel snel uitgekeken.
Verder hebben we ook deze dag niet veel gedaan.

  • 05 Februari 2012 - 23:28

    (l):

    Je steldt me teleur dat je niet bent uit gegaan Magendans!

    Ik heb je (weer eens) gemist dit weekend :( Die ruud feltkamp was wel echt interesant!! #not

    Wat jammer dat Manon gaat:o Dan moet je haar maar begeleiden naar huis anders is zij ook zo alleen..

    Veel succes weer deze week! xxx

  • 11 Februari 2012 - 14:51

    Nina Vaccaro:

    Ik ben eigenlijk best trots op jou, Marlijn! Het was zo'n gedoe op school om jou naar het buitenland te laten gaan en iedereen maakte zorgen om jou (en niet om Manon) maar jij bleek een echte bikkel!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Italië, Palermo

Mijn buitenlandse stage

Recente Reisverslagen:

23 Mei 2012

23-05-2012

20 Mei 2012

20-05-2012

15 Mei 2012

15-05-2012

08 Mei 2012

8-05-2012

02 Mei 2012

2-05-2012
Marlijn

Actief sinds 19 Dec. 2011
Verslag gelezen: 164
Totaal aantal bezoekers 47763

Voorgaande reizen:

07 April 2022 - 28 April 2022

Huwelijksreis Sri Lanka

06 Januari 2018 - 06 Maart 2018

Tripje naar Sri Lanka

07 Januari 2012 - 31 Mei 2012

Mijn buitenlandse stage

Landen bezocht: