Daar gaat ie dan! - Reisverslag uit Doetinchem, Nederland van Marlijn Magendans - WaarBenJij.nu Daar gaat ie dan! - Reisverslag uit Doetinchem, Nederland van Marlijn Magendans - WaarBenJij.nu

Daar gaat ie dan!

Blijf op de hoogte en volg Marlijn

06 Januari 2018 | Nederland, Doetinchem

3 maanden geleden dacht ik er wel iets makkelijker over dan nu. Het is toch wel spannend. Veel knuffels en cadeautjes gehad van iedereen, super lief!
Nu ga ik zo onderweg naar Düsseldorf en met een Airbus A380-800 naar Dubai. Daar even een overstap van anderhalf uur naar een Boeing 777 naar Colombo en daar staat mij als het goed is iemand op te wachten die mij naar Galle gaat brengen.
Ik ben erg benieuwd wat er verder komen gaat ☺️

  • 06 Januari 2018 - 13:00

    Marleen :

    Heel veel succes & en goede reis!

  • 06 Januari 2018 - 13:53

    Dinie Van Eijk:

    Hallo Marlijn, wat leuk om te horen dat je naar Sri Lanka gaat. Wij (mijn man en ik) zitten momenteel in India en reizen 14 januari naar Sri lanka. Wie weet kunnen wij elkaar elders ontmoeten. Onze planning is dat wij ongeveer ergens eind januari in Galle zijn. Hierbij wil ik je alvast veel reisplezier wensen. Groet van Dinie en Peter. Ook wij hebben een site peterdinievaneijkwaarbenje.nu

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Doetinchem

Marlijn

Actief sinds 19 Dec. 2011
Verslag gelezen: 270
Totaal aantal bezoekers 47718

Voorgaande reizen:

07 April 2022 - 28 April 2022

Huwelijksreis Sri Lanka

06 Januari 2018 - 06 Maart 2018

Tripje naar Sri Lanka

07 Januari 2012 - 31 Mei 2012

Mijn buitenlandse stage

Landen bezocht: