24-04-2012 - Reisverslag uit Palermo, Italië van Marlijn Magendans - WaarBenJij.nu 24-04-2012 - Reisverslag uit Palermo, Italië van Marlijn Magendans - WaarBenJij.nu

24-04-2012

Door: marlijnmagendans

Blijf op de hoogte en volg Marlijn

24 April 2012 | Italië, Palermo

Zondag, hebben we heel verassend niks gedaan. Films kijken, huiswerk maken en eten. Dat was de dag alweer.

Maandag hadden we weer een stage dag. Het was weer mooi weer, dus lekker buiten gespeeld. Na stage zijn we eerst na het appartement gegaan, we kregen een smsje van de huisbaas of we de huur konden betalen. Dus zijn we naar haar toe gegaan en daarvoor een snel het geld gepint. Bij haar even gekletst over van alles en nog wat en daarna weer terug gelopen richting huis. We hebben nog even boodschappen gedaan en een paar formulieren uit geprint voor stage. Toen we weer thuis waren hebben we een film gekeken en daarna gtst.

Dinsdag was mijn laatste echte stage dag voor deze week. Nog 2 dagen en dan komen mijn ouders!! Verder was het weer een gewone stage dag, alleen mochten de kleintjes nu ook naar buiten. Ook deze dag weer kinderen met een natte broek gehad en er had zelfs eentje in de broek gepoept. Die hoefde ik gelukkig niet te verschonen. Deze dag hebben we ook de leidsters een feedback formulier laten invullen. Rosita had al gezegt dat ze zich er belangrijker door zullen voelen en volgensmij deden ze dat ook. We hadden natuurlijk alles hoger al een 8 en dat is dus positief :D Nu nog een van Rosita krijgen en een van een vrijwilliger. Na stage hebben we heerlijk in het zonnetje gezeten op het balkon. Voor zo ver we de zon krijgen op ons 1 meter balkonnetje. Vanuit hier kun je kijken op een klein pleintje (piazza mediterraneo). We krijgen een feestje vanavond :D Een vrouw en een man hebben een snoep kraampje opgezet en andere mensen bouwen een podium. Nu moeten we zo maar eens naar de taalcursus gaan en misschien nog wat boodschappen doen.

• 24 April 2012 - 17:56

Mam:

een feestje omdat wij komen natuurlijk

• 25 April 2012 - 19:44

0ma:

hoi Marlijn bedankt voor de mooie kaart heel leuk. Heb je alles al mooi schoon voor morgen als pa en ma komen.Verwen hun maar niet te veel anders willen ze niet eens meer weg[grapje] ik hoop dat jullie een hele fijne week hebben geniet er van.een dikke knuffel van oma.
    Daaaaaaag.

• 26 April 2012 - 10:30

Wendy:

Veel plezier met je ouders, doe ze maar de groetjes.